vineri, 20 martie 2015

Lumina mea


Privirea ta ma face sa tresar...
Imi cuprinzi obrajii in palmele tale calde si puternice, buzele tale senzuale ma ating usor .
As vrea sa fiu lucida, sa nu pierd nimic din tot ce se petrece, dar nu pot, parfumul dragostei tale ma ameteste. Ma saruti intens, nebunia pasiunii imi rascoleste intregul trup. Ma atingi cu varfurile degetelor tale in timp ce ma saruti. Ma faci sa vibrez sub mangaierea ta.
Dar...nu pot. E o durere muta. Nu esti al meu si nici nu poti sa fi. Ma simt ca intr-o lupta cu principile mele. Ma roade si ma doare suferinta...viata ta apartine alteia si eu raman doar cu amintirea ta, amintirea iubirii noastre.
Nu te vad, nu te simt, nu te am dar te vreau, esti o dorinta vie in sufletul meu. M-ai facut sa sper, sa visez, sa iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu